خبر مهارتی
بازدید سرزده فرماندار از مرکز آموزش فنی و حرفهای شهرستان اشنویه
فرماندار اشنویه از مرکز آموزش فنی و حرفهای شهرستان به صورت سرزده بازدید کرد. فرماندار اشنویه ضمن بازدید از کارگاهها و بخش اداری مرکز از نزدیک با مربیان و کارکنان مرکز دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان آذربایجانغربی سید علی ترابی فرماندار اشنویه از مرکز آموزش فنی و حرفهای شهرستان به صورت سرزده بازدید کرد فرماندار اشنویه ضمن بازدید از کارگاهها و بخش اداری مرکز از نزدیک با مربیان و کارکنان مرکز دیدار و گفت و گو کرد.
در ابتدا فرماندار اشنویه با حضور در کارگاههای آموزشی و گفتگو با مربیان و کارآموزان از نزدیک آموزشهای مهارتی ارائه شده توسط مرکز آموزش فنی و حرفهای شهرستان اشنویه را رصد نمودند و در ادامه حسن نعلبندی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفهای شهرستان توضیحاتی در خصوص کارگاهها، مربیان و پرسنل ارائه نمود.
در این بازدید که صبح روز شنبه صورت گرفت ترابی فرماندار اشنویه ضمن بازدید از کارگاهها و بخش اداری مرکز از نزدیک با مربیان و کارکنان مرکز دیدار و ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد آموزشهای فنی و حرفهای در مرکز اشنویه بر توسعه کمی و کیفی آموزشهای مهارتی تاکید کرد.
رئیس مرکز گزارشی از عملکرد مربیان و کارگاههای آموزشی ارائه و حمایت همه جانبه فرماندار در پیشرفت و توسعه مرکز را خواستار شدند
در ادامه نعلبندی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفهای شهرستان اشنویه افزود، ایجاد اشتغال را باید کار جهادی دانست و گفت: در این سالها که جامعه به دلایل وضع نامناسب اشتغال و افزایش بیکاری در وضعیت مطلوبی نیست آموزش فنی و حرفهای به عنوان یک ارگان آموزش دهنده نمود بیشتری پیدا کرده است.

نظر دهید