بازدید نماینده مجلس و فرماندار پیرانشهر از ساختمان آموزشی پسوه
فرماندار و نماینده شهرستانهای سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ازساختمان آموزشی پسوه بازدید کردند.
فرماندار و نماینده شهرستانهای سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ازساختمان آموزشی پسوه بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ، رسول خضری نماینده مردم شهرستانهای سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ساختمان آموزشی پسوه بر توسعه آموزش های مهارتی در این بخش تأکید نمود.
خضری با تاكید براهمیت حرفه آموزی و كسب مهارت در جامعه ، نقش آموزش های فنی و حرفه ای را در كاهش بیكاری و ایجاد اشتغال بی بدیل دانست.
در ادامه این بازدید سید علی ترابی فرماندار شهرستان پیرانشهر نیز بر اهمیت توسعه كارگاه های آموزش فنی و حرفه ای به ویژه كارگاه های مهارتی در بخش پسوه تأکید و یادآور شد : فرمانداری برای تداوم فعالیت کارگاههای مهارتی در بخش پسوه شهرستان پیرانشهر همکاری های لازم با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان انجام خواهد داد.
محسن مددی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در بازدید از ساختمان آموزشی شهرستان پسوه گفت : این اداره کل برای توسعه فضای آموزشی و ارتقاء و نیز تجهیز این مرکز مهارت آموزی تمام توان خویش را بکار خواهد بست.
مددی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان پیرانشهر موظف گردید مدت 10 روز کاری نسبت به آماده سازی ، تجهیز و راه اندازی کارگاههای جدید اقدام و نواقص موجود را در اسرع وقت به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اعلام نماید.
LatentStyleCount="371">

نظر دهید