فرماندار مهاباد :
برتوسعه آموزشهای مهارت محور تأکید شد
معاون استاندار و فرماندار مهاباد در دیدار با رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان برتوسعه آموزشهای مهارت محور تأکید كرد.
معاون استاندار و فرماندار مهاباد در دیدار با رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان برتوسعه آموزشهای مهارت محور تأکید كرد.
به گزارش روابط عمومی مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان مهاباد ، همزمان هفته ملي مهارت جعفر كتاني معاون استاندار و فرماندار مهاباد در ديدار با رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان ضمن تقدیر از فعالیتهای مهارتی مركز آموزش فنی و حرفه ای مهاباد در سخنانی با اشاره به نقش نیروی انسانی در توسعه صنعت گفت: نیاز اساسی شهرستان مهاباد نیروی انسانی ماهر و متخصص در بخشهاي مختلف است و امید است مركز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان به این امر توجه ویژه ای داشته باشد.
كتاني افزود: آموزش های فنـی و حـرفه ای، افراد را با توجه به شرایط اقتصادی جـامعه آمـاده ورود به بازار کار می کند.
وي بر ارائه آموزشهاي مهارتي بر اساس نياز سنجي ها و تداوم آنها تا حصول نتيجه تأكيد نمود.
محمد سليم عباسي رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان نيز دراین دیدار با اشاره به آموزش هاي مهارتي تقاضا محور گفت: تربیت و افزایش كارآیی، اثر بخشی نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های مختلف صنعت، خدمات، كشاورزی و فرهنگ و هنر براساس نیاز بازار، ارتقای سطح فرهنگ مهارت آموزی و نهادینه كردن فرهنگ كسب و كار مبتنی بر استعداد، دانش، ذوق، مهارت، فناوری و تخصص و توانایی با رویكرد آموزش ، توليد و فروش از مهمترین اهداف ارائه آموزش هاي مهارتي در اين مركز است.

نظر دهید