برگزاري دوره آموزشی HSE درمركزآموزش فني و حرفه اي سلماس
دوره آموزشی - مهارتی بهداشت و ايمني محيط کار ( HSE ) در مركز آموزش فني و حرفه اي سلماس برگزار شد.
دوره آموزشی - مهارتی بهداشت و ايمني محيط کار ( HSE ) در مركز آموزش فني و حرفه اي سلماس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان سلماس ، اين دوره آموزشي براي 30 نفر از كارآموزان كارگاههاي مهارت آموزي اين مركز آموزشي برگزار گرديد.
گفتني است : اين دوره آموزشي 90 ساعت بوده كه 32 ساعت آن تئوري و مابقي بصورت عملي برگزار ودر پايان طبق جدول زمانبندي شده از شركت كنندگاه آزمون كتبي و عملي بعمل آمده و به واجدين شرايط گواهينامه اعطا خواهد شد.
اكبر حاضري سرپرست مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان سلماس هدف از برگزاري اين دوره را ارتقاي ايمني و بهداشت در محيط كار و جلوگيري از وقوع سوانح احتمالي كار دانست.
LatentStyleCount="371">

نظر دهید