برگزاري دوره مهارتي حفاظت ، ايمني و بهداشت در مرکز خوي
کارگاه آموزشی و مهارتی حفاظت ايمني ، بهداشت و محيط در مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خوي برگزار گرديد.
کارگاه آموزشی و مهارتی حفاظت ايمني ، بهداشت و محيط در مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خوي برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي، در راستاي افزايش فرهنگ ايمني حين كار وكاهش تلفات و هزينه هاي ناشي از حوادث در محيط كار دوره آموزش حفاظت و ايمني با حضور كارآموزان مركز توسط حاجي حسينلو كارشناس بازرسي اداره ، تعاون كار ورفاه اجتماعي شهرستان برگزار شد.
اين كارگاه آموزشي در خصوص حادثه و ايجاد اتفاقات در محيط هاي كارگاهي ؛ شيوه هاي حفظ سلامت ، ابزار و لوازم مورد نياز براي جلوگيري از بروز خطر و اقدامات اوليه در صورت بروز حادثه برگزار شد.
نعمت همتي رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خوي هدف از برگزاري دوره حفاظت وايمني را آشنايي كارآموزان با اهميت ايمني در كارگاهها و ضرورت استفاده از وسايل و حفاظت ايمني در حين كار وآشنايي با خطرات و حوادث احتمالي وجلوگيري از آن دانست.
LatentStyleCount="371">

نظر دهید