با حضور فرماندار و امام جمعه مهاباد :
برگزاری جشنواره آشپزی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مهاباد
به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای جشنواره آشپزی و با هدف ترويج فرهنگ استفاده از تغذيه سالم در مركز تخصصي آموزش فني و حرفه اي خواهران شهرستان مهاباد برگزار شد.
به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای جشنواره آشپزی و با هدف ترويج فرهنگ استفاده از تغذيه سالم در مركز تخصصي آموزش فني و حرفه اي خواهران شهرستان مهاباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای مهاباد، محمد سليم عباسي رئيس اين مركز آموشي با بيان خبر افزود: اين جشنواره با هدف ترويج فرهنگ استفاده از تغذيه سالم و تهيه غذاهايي بر پايه كيفيت و مواد اوليه سالم و آموزش طبخ انواع غذای سالم و محلی با حضور شركت كنندگان برگزار شد.
عباسي گفت: در مراسم افتتاحيه اين جشنواره كه با حضور امام جمعه, معاوت فرماندار و رؤساي ادارات شهرستان برگزار شد، 25 نفر از علاقمندان به هنر آشپزي در اين جشنواره حضور داشتند كه 15 نفر از آنان به بخش مسابقه ای جشنواره راه یافتند.
وي يادآور شد: در پايان با نظر داوران، سه نوع غذا كه از نظر كيفيت و تازگي بيشترين امتياز را داشتند به عنوان بهترين غذا شناخته شده و تهيه كنندگان آن مورد تقديرقرار گرفتند.
LatentStyleCount="371">

نظر دهید