برگزاری نشست هم انديشي آموزش های مهارتی در میرآباد سردشت
نشست هم انديشي مركز آموزش فني و حرفه اي سردشت در شهر ميرآباد برگزار شد.
نشست هم انديشي مركز آموزش فني و حرفه اي سردشت در شهر ميرآباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي مركز آموزش فني و حرفه اي سردشت ، در اين نشست كه با حضور بخشدار، شهردار، شورای اسلامي شهر و بسیج مقاومت منطقه در محل بخشداری شهر میرآباد برگزار شد، جلال ابراهيمي رييس مركز آموزش فني و حرفه اي سردشت با اشاره به ارتقاء كيفي نيروي كار كه لازمه توسعه توليدات ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني است ، گفت : نيروي انساني از مهمترين سرمايه هر كشوري در جهت رشد و پيشرفت اقتصادي به شمار مي آيد و آموزش به عنوان ابزاري كارا براي خلق مهارت و دانش و پرورش سرمايه انسانـي از جايگاه ويژه اي برخوردار است.
ابراهيمي، نياز سنجي مستمر آموزشي بر اساس برنامه ريزي ، سازماندهي و هدايت آموزشهاي مهارتي را از اولويتهاي مهم مراكز آموزشي در سطح شهرستان بر شمرد.
وي در ادامه افزود: عدم وجود پلهاي ارتباطي بين مراكز آموزشي و جامعه باعث مي شود كه مراكز آموزشي به تربيت نيروهايي بپردازد كه چندان مورد نياز بخشهاي توليدي جامعه نباشد .
در ادامه اين نشست مهدوی نیا بخشدار بخش وزینه ضمن تقدير از فعاليتهاي مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان ، خواستار برگزاري دوره هاي آموزشي بر حسب نياز سنجي در منطقه شد.
در پايان اين نشست مقرر گرديد دوره هاي آموزشي فني و حرفه اي در حرفه های صنعت ، خدمات و به ويژه کشاورزی در راستای اشتغال زایی پایدار در منطقه برگزار شود.

نظر دهید