حضور كاركنان آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي در نماز جمعه اروميه
كاركنان اداره كل و مراكز آموزش فني و حرفه اي خواهران و دارالفنون شهرستان اروميه در نماز عبادي و سياسي جمعه اروميه شركت نمودند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي ايران ، كاركنان اداره كل و مراكز آموزش فني و حرفه اي خواهران و دارالفنون اروميه در نماز عبادي ، سياسي جمعه كه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان برگزار شد، حضوري پررنگ داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره ايام الله دهه فجر گفت: با توجه به قرار گرفتن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر باید طوری عمل کنیم تا برکت های نظام مقدس بیشتر خودنمایی کند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: انقلاب اسلامی به نظام منفور و فاسق 2 هزار و 500 ساله پهلوی پایان داد تا مردم ایران از شر ظلم و ستم دست نشانده های آمریکا و استکبار جهانی در امان باشند.
وی افزود: حفاظت و پاسداری از آرمان ها و مقدسات نظام جمهوری اسلامی وظیفه دینی و انسانی هر ایرانی است تا با کوتاه کردن دست دشمنان داخلی و خارجی عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوریم.

نظر دهید