شعار سال
یکشنبه 07 تیر 1405
  • 1398/05/05 - 09:33
  • - تعداد بازدید: 663
  • - تعداد بازدیدکننده: 73
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت هفته ملی مهارت؛

دیدار کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای پیرانشهر با فرماندار شهرستان

به مناسبت هفته ملی مهارت و روز کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای کارکنان و مربیان مرکزآموزش فنی و حرفه ای پیرانشهر با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 


به مناسبت هفته ملی مهارت و روز کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای کارکنان و مربیان مرکزآموزش فنی و حرفه ای پیرانشهر با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.



به گزارش روابط عمومی مرکز تخصصی دو منظوره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان پیرانشهر، سید علی ترابی فرماندار شهرستان در این دیدار گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه های یک کشور برای توسعه و پیشرفت است و آموزش های فنی و حرفه ای نیز از راهکارهایی است که نیروی انسانی را برای توسعه و پیشرفت کشور آماده و تجهیز می کند .


ترابی با اشاره به معضل بيكاري در شهرستان مرزي پيرانشهر و نقش آموزش‌هاي مهارتي در ايجاد زمينه هاي اشتغال گفت: آموزش های فني و حرفه‌ای می‌تواند باعث یک خیزش و حماسه اقتصادی در اين منطقه شود و اگرآموزش ها تقاضا محور باشند باعث کاهش بیکاری در شهرستان می شود.


در ادامه این نشست خضری رئیس مرکز گزارشی از عملکرد آموزشی در سه ماهه نخست سال جاری را ارائه  و مربیان در رابطه با مشکلات با فرماندار بحث وتبادل نظر نمودند.  


 


 

  • گروه خبری : روابط عمومی,اخبار استانی
  • کد خبر : 81227
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
متن استاتیک شماره 10 موجود نیست
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین