در هفته ملي مهارت صورت گرفت:
نشست هم انديشي آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي در مركز دارالفنون اروميه
نشست هم انديشي مدیران ، مؤسسان و مربیان آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي شهرستان اروميه برگزار شد.
نشست هم انديشي مدیران ، مؤسسان و مربیان آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي شهرستان اروميه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي ، بهره گیری هر چه بیشتر از پتانسیل و توانمندیهای بخش خصوصی، توسعه اخلاق حرفهای در سطوح مدیریت آموزشگاهها و تعامل بیش از پیش مؤسسات کارآموزی آزاد ازجمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.
محسن مددي مدير كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي، در این نشست با تاکید بر این مطلب که آموزشگاههای آزاد فنی و حرفهای باید به سمتی پیش بروند که در چارچوب قوانین و مقررات خود را به اثبات برسانند، گفت: آموزشگاههای آزاد فنی و حرفهای باید با احترام به قوانین، رعایت قانون را سرلوحه قرار دهند و از این طریق به سوی ایجاد فضای رقابتی سالم حرکت کنند.
مددي خاطرنشان كرد: آموزشگاههای آزاد فنی و حرفهای بهعنوان بازوان پرتوان سازمان، در ارائه آموزشهای مهارتی باید زیر چتر قانون حرکت کنند که در این صورت، از آموزشگاههای مجری قانون حمایت میشود.
وي با اشاره به بحران كم آبي در منطقه و تلاش در راستاي احیای دریاچه ارومیه و نقش آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي در اين زمينه را موثر دانست و افزود: ارائه آموزش هاي مهارتي در مراكز سيار روستايي گام مؤثری در این راستا است.
مددي ادامه داد: آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای قابلیتها و پتانسیلهای قابل توجهی دارند که با همدلی و تعامل بین اعضا و رؤسای انجمنها و ایجاد همگرایی میتوانند منجر به ارتقاء بهرهوری و اثربخشی بیشتری شوند.
LatentStyleCount="371">

نظر دهید