نشست هم انديشي آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي مهاباد
نشست هم انديشي مدیران ، مؤسسان و مربیان آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي شهرستان مهاباد برگزار شد.
نشست هم انديشي مدیران ، مؤسسان و مربیان آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي شهرستان مهاباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فنی و حرفه ای مهاباد ، به منظور بهره گیری هر چه بیشتر از پتانسیل و توانمندیهای بخش خصوصی، توسعه اخلاق حرفهای در سطوح مدیریت آموزشگاهها و تعامل بیش از پیش مؤسسات کارآموزی آزاد ازجمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.
محمد سليم عباسي رئيس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مهاباد در این جلسه با تاکید بر این مطلب که آموزشگاههای آزاد فنی و حرفهای باید به سمتی پیش بروند که در چارچوب قوانین و مقررات خود را به اثبات برسانند، گفت: آموزشگاههای آزاد فنی و حرفهای باید با احترام به قوانین، رعایت قانون را سرلوحه قرار دهند و از این طریق به سوی ایجاد فضای رقابتی سالم حرکت کنند.
عباسي تاکید کرد: آموزشگاههای آزاد فنی و حرفهای بهعنوان بازوان پرتوان سازمان، در ارائه آموزشهای مهارتی باید زیر چتر قانون حرکت کنند که در این صورت، از آموزشگاههای مجری قانون حمایت میشود.
وي ادامه داد: آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای قابلیتها و پتانسیلهای قابل توجهی دارند که با همدلی و تعامل بین اعضا و رؤسای انجمنها و ایجاد همگرایی میتوانند منجر به ارتقاء بهرهوری و اثربخشی بیشتری شوند.

نظر دهید