نشست هم انديشي مركزآموزش فني و حرفه اي و اتاق اصناف سردشت
نشست هم اندیشی مركز آموزش فني و حرفه اي با اتاق اصناف این شهرستان سردشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي مركزآموزش فنی و حرفه ای سردشت ، جلال ابراهيمي رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان در اين نشست ، با اشاره به همکاری های آموزشی مشترک در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز صنعت، افزایش مهارتهای شاغلان و بهرهوری واحدهای صنعتی، ارتقای بهره وری و آشنایی دست اندرکاران بخشهای صنعت و خدمات با دانش روز، گفت : به منظور ارتقاء آموزش، مهارت، خلاقیت، کارآفرینی و گسترش آموزشهای مدیریتی و مهارتی مورد نیاز صنایع در جهت اشتغال و پیشرفت مهارت های شاغلان صنایع، این مركز مهارت آموزي آمادگی لازم را دارد.
سپس رحیم صباغی رئیس اتاق اصناف شهرستان نيز در اين نشست گفت : ارتقا مهارت های کارکنان واحدهای تولیدی تاثیر بسزایی در بهره وری و استفاده از ظرفیت های واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد داشت.
گفتني است : در اين نشست مسائل و مشكلات آموزشي و نحوه اخذ آزمونهاي سنجش مهارت متقاضيان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نظر دهید