پیام تبریک مدیرکل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي به مناسبت نیمه شعبان
محمد سليم عباسي، مدیرکل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي طی پیامی پیامی نیمه شعبان را به تمامی کارکنان مجموعه مهارتي استان تبریک گفت.
محمد سليم عباسي، مدیرکل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي طی پیامی پیامی نیمه شعبان را به تمامی کارکنان مجموعه مهارتي استان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي در متن این پیام آمده است:
جهان بشریت این اندیشه ی خالص و رهایی بخش را مدیون الطاف الهی است و آن را هدیه ای از آسمان معنا به سرزمین انسانیت می داند. تمامی پیشرفت های مادی معنوی بشر ریشه در ابنای نوع دارد که از منبع زلال معرفت، ایمان، تعهد و ایثار تلاشگران آن سیراب می شوند.
نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعد (عج) ، یکی از پربرکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.
نامگذاری روز میلاد حضرت مهدی(عج) به عنوان روز سربازان گمنامش، بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تاثیر گذار وزارت اطلاعات و دستگاههای امنیتی در حفاظت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.
در ادامه این پیام آمده است اینجانب ضمن تبریک و شادباش فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) و هفته سربازان گمنام آن حضرت، ازدرگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک ایشان را مسئلت نموده و امیدوارم در گام دوم انقلاب، در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و با تاسی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری در سایه وفاق و همدلی آحاد جامعه، شاهد توفیقات روز افزون نظام مقدس حمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی و ملی باشیم.


نظر دهید