پیام تبریک مدیرکل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي به مناسبت هفته دولت
محمد سليم عباسي، مدیرکل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي طی پیامی پیامی هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان مجموعه مهارتي استان و دولت مردان خدوم و خدمتگزاران جمهوری اسلامی تبریک گفت.
محمد سليم عباسي، مدیرکل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي طی پیامی پیامی هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان مجموعه مهارتي استان و دولت مردان خدوم و خدمتگزاران جمهوری اسلامی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي در متن این پیام آمده است:
هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته های گران بهای دولت شهید رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه عدالت محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند.
امسال همزمان شدن هفته دولت با ایام پر خیر و برکت ماه محرم و همزمان شدن شهادت رجایی ها و با هنر ها با قیام امام حسین(ع) نشانه ای بوده و این همزمانی را باید به فال نیک گرفت چراکه خدمت به خلق خدا از جهاد در راه حق علیه باطل کمتر نیست.
بی گمان پیروی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، می تواند زمینه ساز رشد و پیشرفت روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون به ويژه عرصه مهارت آموزي و نهادينه كردن آموزش هاي فني و حرفه اي در جامعه باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان متعهد ، بویژه همکاران خدوم نظام مهارتي استان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) ، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


نظر دهید