به مناسبت هفته ملی مهارت صورت گرفت
بازدید فرماندار سردشت از مرکز آموزش فنی و حرفهای سردشت
فرماندار سردشت ضمن بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفهای سردشت از همکاران و مربیان این مرکز تقدیر کرد
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفهای آذربایجان غربی فرماندار سردشت ضمن بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفهای سردشت از همکاران و مربیان این مرکز تقدیر کرد .
در این بازدید که از کارگاههای آموزشی متنوع مرکز و سالن آزمون آنلاین مرکز سردشت صورت گرفت طی گفتگوهای صمیمی با مربیان و کارآموزان حاضر در دورههای آموزشی مشکلات و راهکارهای مناسب توسط فرماندار سردشت مورد بحث قرار گرفت.
در ادامه باباخان اسکندری فرماندار شهرستان سردشت از کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفهای سردشت از زحمات و تلاشهای همکاران مرکز سردشت تقدیر بعمل آورد.

نظر دهید