شعار سال
یکشنبه 07 تیر 1405
  • 1395/11/12 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 1288
  • - تعداد بازدیدکننده: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاري نخستين دوره آموزشي كشت گياهان دارويي در مركز پيرانشهر

نخستين دوره آموزشي كشت گياهان دارويي توسط مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان پيرانشهر برگزار گرديد.

نخستين دوره آموزشي كشت گياهان دارويي توسط مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان پيرانشهر برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي مركز آموزش فني و حرفه اي پيرانشهر ، یوسف دلجوان رييس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بيان اين خبر افزود: اين مركز با همكاري مجتمع آموزشی روستای پسوه نخستين دوره آموزشي كشت گياهان دارويي در شهرستان برگزار نمود.


دلجوان با اشاره به اينكه بستری برای آموزش عموم در خصوص شناخت گیاهان و خواص دارویی آنها مهیا شده است ، گفت: اين دوره آموزشي با حضور بهره برداران و علاقه مندان به گياهان دارويي و با هدف معرفي گونه هاي مختلف و خواص دارويي و توليد آنها برگزار شد.


 وي هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ، آموزش طرح ‌های کسب و کار در این حوزه، هماهنگی و همگرایی در اجرای برنامه‌های موجود، ایجاد خوشه توسعه کسب و کار گیاهان دارويی و تدوین دانش بومی در حوزه گیاهان دارویی دانست.


وي در ادامه گفت: در این دوره علاوه بر روشهاي کشت پرورش گیاهان دارویی ارزنده ، گونه هاي مختلف گیاهی و خواص دارويي و توليد آنها که به علت دارا بودن شهرت درمانی زیاد در طب مورد استفاده قرار می گیرند، نيز آموزش داده می شوند.


  • گروه خبری : روابط عمومی
  • کد خبر : 62001
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
متن استاتیک شماره 10 موجود نیست
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین