در دومين جلسه شوراي مديران آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي عنوان شد:
توسعه آموزش هاي مهارتي راهكار جلوگيري ازگسترش آسيب هاي اجتماعي است
مدير كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي دردومين جلسه شوراي مديران اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: توسعه آموزش هاي مهارتي در بين آحاد جامعه به ويژه قشر آسيب پذير جامعه راهكار ايجاد زمينه اشتغال است.
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي ، محسن مددي در نشست دومين جلسه شوراي مديران اداره كل كه در مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان سردشت برگزار شد، با اشاره به تاثير آموزش هاي مهارتي در توسعه اقتصادي جامعه ،توسعه منابع انساني را شرط لازم توسعه اقتصادي دانست.
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اين اداره با ساير دستگاههاي اجرايي بر تقاضا محور بودن آموزش هاي فني و حرفه اي با توجه به نياز هاي بازار كار و جامعه تاكيد نمود.
ماموستا عبدالسلام اميني امام جمعه شهرستان سردشت نيز در سخناني ضمن تقديراز فعاليت هاي مهارت آموزي مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان افزود: فراگيري آموزش هاي مهارتي به منظور ايجاد زمينه هاي اشتغال براي جوانان جوياي كار ارزشمند است.
وي توسعه آموزش هاي مهارتي در مراكز آموزش عالي و دانشگاههاي كشور به منظور فراگيري آموزش هاي مهارتي براي فارغ التحصيلان دانشگاهي فاقد شغل بسيار سودمند دانست.
حجت الاسلام اميني اطلاع رساني و آگاهي دهي به ساير دستگاههاي اجرايي جهت همكاري در توسعه آموزش هاي مهارتي را گام ارزنده اي در راه گسترش آموزش هاي فني و حرفه اي در استان ارزيابي نمود.
محسن عالي معاون فرماندار سردشت آمايش شهرستان و نياز سنجي را شرايط مهيا براي توسعه آموزش هاي مهارتي در سردشت عنوان نمود.
وي برگزاري دوره هاي آموزشي مهارتي را براي ساير دستگاههاي اجرايي شهرستان ، ارتقاي آموزش هاي كيفي مهارتي به شاغلين و جذب اعتبارات خود اشتغالي مهارت آموختگان را از اولويت هاي اين شهرستان در حوزه آموزش هاي فني و حرفه اي دانست.
در ادامه رؤساي مراكز آموزشي در خصوص دستور جلسه و برنامه هاي آموزشي نكاتي را ايراد نمودند.

نظر دهید