جلسه هم افزایی فرماندار شهرستان ارومیه با روسای دستگاه های اجرایی
جلسه تحت عنوان نشست مشترک، جهت تبادل نظر و ارائه گزارش عملکرد در راستای هم افزایی با دستگاههای مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه، در مرکز آموزش فنی و حرفهای خواهران ارومیه برگزار شد،
جلسه تحت عنوان نشست مشترک، جهت تبادل نظر و ارائه گزارش عملکرد در راستای هم افزایی با دستگاههای مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه، در مرکز آموزش فنی و حرفهای خواهران ارومیه برگزار شد، در این جلسه عماری ضمن تاکید بر برگزاری این جلسات بصورت فصلی بین دستگاه های اجرایی، خواستار بررسی و رفع چالش های اجرایی در حوزه های مشترک شد به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفهای آذربایجان غربی در این جلسه رؤسای دستگاهها پس از ارائه گزارش عملکرد 7 ماهه سال 1401 به تبادل نظر و هم فکری در خصوص چگونگی ارائه خدمات بهتر به مردم شهرستان ارومیه پرداختند، فرماندار شهرستان با تاکید بر حمایت همه جانبه از مهارت آموزان، خوداشتغالان و کارآفرینان خاطر نشان کرد توسعه فرهنگ مهارت آموزی همکاری تمامی مسئولین، آحاد جامعه و خانواده ها را میطلبد تا افراد را از همان دوران نوجوانی با فراگیری آموزشهای مهارتی آشنا شوند مقام عالی شهرستان اضافه کرد: آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان پل ارتباطی واحدهای تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه آموزی و آمادهسازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیروها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک میکند در خاتمه اعضای جلسه ضمن حضور در کارگاههای آموزشی و نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان و مهارت آموختگان مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران ارومیه، با مربیان و کارآموزان دیدار و گفتگو کردند

نظر دهید