نشست هم انديشي مركزآموزش فني و حرفه اي و اداره ميراث فرهنگي وصنايع دستي و گردشگري مهاباد
در راستاي اجرايي نمودن تفاهم نامه همكاري آموزشي بين اداره كل آموزش فني و حرفه اي و اداره كل ميراث فرهنگي وصنايع دستي و گردشگري آذربايجان غربي ، نشست هم انديشي مركز آموزش فني و حرفه اي مهاباد و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي مركزآموزش فنی و حرفه ای مهاباد ، در راستاي تفاهم نامه همكاري آموزشي بين اداره كل آموزش فني و حرفه اي و اداره كل ميراث فرهنگي وصنايع دستي و گردشگري آذربايجان غربي و منظور بهرهبرداری از کارگاههای صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان براي مهارت آموزی در رشتههای صنایع دستی، در نشستي مركز آموزش فني و حرفه اي مهاباد و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
محمد سليم عباسي رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان در اين نشست با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشي با اداره كل ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري استان افزود: اين مركز مهارت آموزي آماده است در چارچوب اين توافق نامه دوره هاي آموزش فني و حرفه اي مورد نياز را با رعايت استانداردها وآئين نامه هاي آموزشي سازمان، جهت دستيابي آنان به مهارت هاي مورد نياز بازاركار را برگزار نمايد.
عباسي تصریح کرد: دوره های آموزشی در بخشهای گردشگری و صنایع دستی شامل قالی بافی , گلیم بافی , دوزنده کیفهای چرمی با رعایت استانداردها و آئین نامههای آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور، جهت دستیابی آنان به مهارتهای فنی و تخصصی مورد نیاز بازار کار از طریق همکاری دو دستگاه از اهداف کلی این تفاهمنامه است.

نظر دهید