نشست هم اندیشی مرکز آموزش فني و حرفه اي و دانشكده فني ومهندسي خوي
در راستاي اجرايي نمودن تفاهم نامه منعقده نشست هم اندیشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوي با دانشكده فني و مهندسي این شهرستان برگزار شد.
در راستاي اجرايي نمودن تفاهم نامه منعقده نشست هم اندیشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوي با دانشكده فني و مهندسي این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي مركز آموزش فني و حرفهاي خوي ، در این نشست نعمت همتي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان گفت: اين مركز آموزشي جهت برگزاري دوره هاي آموزشی با استانداردهاي رشته هاي مهارتي در شاخهاي خدمات ، صنعت و كشاورزي بر اساس نیاز سنجی آموزشی آماده برگزاری دوره های آموزشی بر اساس انعقاد تفاهم نامه ها متناسب با نياز بازار كار منطقه است.
جواد عبدالحسيني رئيس دانشكده فني و مهندسي خوي نیز در این جلسه ضمن تقدير از فعالیتهای مهارت آموزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خواستار برگزاری دوره های مهارتی فني و حرفه اي در راستاي تفاهم نامه منعقده با اداره كل در قالب جوار دانشگاهي برای دانشجواین این دانشگاه شد.
LatentStyleCount="371">

نظر دهید