برگزاري نخستين دوره آموزشي گياهان دارويي در مركز چايپاره
نخستين دوره آموزشي اسانس گيري و توليد كننده عرقيات گياهي و كاربرگياهان داروي در مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان چايپاره برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان چايپاره ، مرتضي ناصري سرپرست اين مركز آموشي – مهارتي با بیان اینکه در این مرکز بستری برای آموزش عموم در خصوص شناخت گیاهان و خواص دارویی آنها مهیا شده است ، گفت: اين دوره آموزشي با حضور بهره برداران و علاقه مندان به گياهان دارويي و با هدف معرفي گونه هاي مختلف و خواص دارويي و توليد آنها برگزار شد.
وي گفت: دوره آموزشي اسانس گيري و توليد كننده عرقيات گياهي و كاربرگياهان داروي در راستاي آموزش هاي بازار محور و گذر مهارتي در اين مركز برگزار شده است.
گفتني است: طرح آموزشي بازار محور با هدف آموزش ، توليد ، فروش و بازايابي در مراكز آموزش فني و حرفه اي برگزار مي گردد.

نظر دهید