شعار سال
یکشنبه 07 تیر 1405
  • 1394/11/27 - 16:17
  • - تعداد بازدید: 1268
  • - تعداد بازدیدکننده: 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاري نخستين دوره آموزشي گياهان دارويي در مركز چايپاره

نخستين دوره آموزشي اسانس گيري و توليد كننده عرقيات گياهي و كاربرگياهان داروي در مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان چايپاره برگزار گرديد.

نخستين دوره آموزشي اسانس گيري و توليد كننده عرقيات گياهي و كاربرگياهان داروي در مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان چايپاره برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان چايپاره ، مرتضي ناصري سرپرست اين مركز آموشي مهارتي با بیان اینکه در این مرکز بستری  برای آموزش عموم در خصوص شناخت گیاهان و خواص دارویی آنها مهیا شده است ، گفت: اين دوره آموزشي با حضور بهره برداران و علاقه مندان به گياهان دارويي و با هدف معرفي گونه هاي مختلف و خواص دارويي و توليد آنها برگزار شد.


وي گفت: دوره آموزشي اسانس گيري و توليد كننده عرقيات گياهي و كاربرگياهان داروي در راستاي آموزش هاي بازار محور و گذر مهارتي در اين مركز برگزار شده است.


گفتني است:  طرح آموزشي بازار محور با هدف آموزش ، توليد ، فروش و بازايابي در مراكز آموزش فني و حرفه اي برگزار مي گردد.


  • گروه خبری : روابط عمومی
  • کد خبر : 52489
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
متن استاتیک شماره 10 موجود نیست
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین