دیدار همکاران منتخب استانی مرکز آموزش فنی و حرفهای سلماس با فرماندار این شهرستان
همکاران منتخب استانی مرکز آموزش فنی و حرفهای سلماس با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی در این دیدار علی نجیب فر، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفهای سلماس ضمن قدردانی از تلاش های فرماندار و نماینده محترم در خصوص تسهیل در بهرمندی این مرکز از بودجه مسئولیت اجتماعی، به ثبت قرارداد نهایی با پیمانکار جهت تاسیس کارگاه انرژی های نو (انرژی خورشیدی) با قابلیت آموزشی و تولید برق اشاره کردند. علی نجیب فر همچنین انتخاب قنبرزاده به عنوان مربی برتر استان و ملوکی به عنوان کارمند نمونه استان و زراعت دوست مدیر و موسس آموزشگاه الچین، آموزشگاه نمونه استان و ثمین نوری دارای رتبه سوم استانی مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری مد را به همشهریان عزیز این شهرستان تبریک گفتند. در ادامه علی علائی فرماندار شهرستان سلماس ضمن تقدیر از فعالیت های مرکز آموزش فنی و حرفهای و همچنین تبریک به همکاران این شهرستان به عنوان منتخبین استانی بر ضرورت افزایش سطح مهارت همشهریان اشاره نموده و بر جایگاه این مجموعه در حوزه اشتغال آفرینی تاکید نمودند. گفتنی است در پایان از منتخبین استانی همکاران مرکز آموزش فنی و حرفه ای سلماس از سوی فرماندار تقدیر به عمل آمد.

نظر دهید