همزمان با هفته دولت:
افتتاح كارگاه مهارت آموزي فناوري مد در نلاس سردشت
همزمان با آخرين روز از هفته دولت كارگاه مهارت آموزي فناوري مد ( خياطي ) توسط مركز آموزش فني و حرفه اي سردشت در روستاي نلاس اين شهرستان افتتاح گرديد.
به گزارش روابط عمومي مركز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سردشت ، محسن آلی معاون فرماندار سردشت در مراسم افتتاحيه كارگاه مهارت آموزي فناوري مد ( خياطي ) روستاي نلاس در مركز دهستان ملكاري اين شهرستان با اشاره به نقش آموزش هاي مهارتي در توسعه زیرساختهای روستایی ، هدف از برگزاری این کارگاههای آموزشی را توانمندسازي جامعه محلي از طريق ايجاد بستري مناسب براي مشاركت جمعي زنان روستايي به منظور ارتقاء مهارتهاي فردي و اجتماعي زنان در فرایند توسعه روستاها و خود اشتغالی آنان ارزیابی نمود.
آلي افزود: مهارت آموزی نقش تعیین کننده ای در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در توسعه زیر ساختهای اقتصادی روستاهای استان ایفا خواهد کرد.
جلال ابراهيمي رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان سردشت در خصوص اهداف ايجاد اين كارگاه مهارت آموزي گفت: ارائه آموزش هاي مهارتي فني و حرفه اي به منظور ايجاد زمينه هاي مشاغل خرد و خانگي بستر مناسبي براي اشتغالزايي اقشار آسيب ديده و در معرض آسيب هاي اجتماعي فراهم مي كند.
گفتني است : 16 كارآموز در اين دوره ، آموزش هاي فناوري مد ( خياطي ) را در اين كارگاه فرا مي گيريند. و بيش از 20 نفر نيز براي دوره بعدي ثبت نام كرده اند.

نظر دهید