بازديد امام جمعه شهرستان نقده از مركز آموزش فني و حرفه اي نقده
امام جمعه شهرستان نقده از كارگاههاي مهارت آموزي مركز آموزش فني و حرفه اي اين شهرستان بازديد نمود.
امام جمعه شهرستان نقده از كارگاههاي مهارت آموزي مركز آموزش فني و حرفه اي اين شهرستان بازديد نمود.
به گزارش روابط عمومي مركز آموزش فني و حرفه اي نقده ، حجت الاسلام محمود ابراهيمي امام جمعه شهرستان نقده ضمن بازديد از كارگاههاي مهارت آموزي و ساير بخش هاي اين مركز ، ضمن تقدير از فعاليت ها و تلاش هاي صورت گرفته و بر تعامل هرچه بيشتر ادارات شهرستان با اين مركز جهت توسعه و نهادينه كردن آموزش هاي مهارتي تاكيد كرد.
حجت الاسلام ابراهيمي آموزش هاي مهارتي فني و حرفه اي را گام اساسي براي فراگيري حرف مهارتي جهت ايجاد اشتغال دانست..
ياسين ييلاقي ريیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نقده نیز در اين بازدید عملکرد آموزشي مرکز را در 6 ماهه نخست سالجاري در بخش دولتي و خصوصي ارائه نمود.


نظر دهید