بازديد فرماندارماكو از برگزاري دوره آموزشي در مركز مهارت آموزي شهرستان
فرماندار ماكو از برگزاري دوره مهارت آموزي ويژه خبازان در مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بازديد نمود.
فرماندار ماكو از برگزاري دوره مهارت آموزي ويژه خبازان در مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بازديد نمود.
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي ، حسن عباسي فرماندار ماكو به همراه يحي كاظمي رئيس اداره صمت از برگزاري دوره مهارت آموزي ويژه اعضاي اتحاديه نانوايان سطح شهرستان ماكو كه در مراكز آموزش فني و حرفه اي شهرستان برگزار مي شد ، بازديد نمود.
وي ضمن تقدير از فعاليتهاي مهارت آموزي اين مركز آموزشي با اشاره به نقش آموزش هاي مهارتي در ايجاد زمينه هاي اشتغال در جامعه گفت: بايد تـرويج فــرهنگ مهـارت آمــوزي با هـمت همه دستــگاههاي اجــرايي در جامعــه اشاعــه يابد.
عباسي افزود: آموزش هاي فني و حرفه اي در توسعه و ارتقاي دانش نيروي انساني ماهر و بهره وري آن نقش بسزايي دارد.
سيد مرتضي شكارلو رييس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان ماكو نيز در اين نشست ضمن ارائه گزارشي از عملكرد آموزشي مركز اظهار داشت: سه دوره ويژه آموزشي با ظرفيت 60 كارآموز براي 139واحد نانوايي در حال برگزاري است كه در پايان دوره گواهي حضور در دوره مهارت آموزي ويژه براي آنان صادر خواهد شد.


نظر دهید