برگزاري جلسه شوراي هماهنگي مديران درآموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي
به منظور بررسي عملكرد مراكز آموزشي در سال جاري با رويكرد اقتصاد مقاومتي و افزايش توان بهره وري از ظرفيتهاي كارگاهي و سياستهاي سازمانی و اداره كل ، جلسه شورای هماهنگي مديران آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی برگزار گردید.
به منظور بررسي عملكرد مراكز آموزشي در سال جاري با رويكرد اقتصاد مقاومتي و افزايش توان بهره وري از ظرفيتهاي كارگاهي و سياستهاي سازمانی و اداره كل ، جلسه شورای هماهنگي مديران آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ، محسن مددي مدير کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این نشست با اشاره به برنامه ريزي هاي انجام شده گفت: اين نشست با هدف بررسي عملكرد مراكز آموزشي در سال جاري و برنامه ریزی دقیق تر ، توسعه تعاملات سازمانی و فراسازمانی و آشنایی بیشتر با فرصتها ، تهدیدها و نقاط ضعف و قوت سازماني و رفع ابهامات براي سال آتي برگزار گرديد.
مددی با اشاره به رويكرد جديد سازمان در راستاي اقتصاد مقاومتي گفت: برنامه ريزي سال آتي مبتني بر ايجاد زمينه هاي اشتغال ، بيكاري و افزايش ميزان معيشت مردم استوار است.
توجه به آموزش هاي مهارتي و توانمند سازي روستائيان، تأكيد بر آموزش هاي مهارتي براي مشاغل جايگزين حوزه درياچه اروميه، طرح توانمندسازي دانشجويان ، ارتقاء مشاغل كشاورزي ، برگزاري دوره هاي آموزشي بر اساس تقاضا محوري و نيازسنجي ، كاهش هزينه ها در راستاي اقتصاد مقاومتي و اصلاح الگوي مصرف ، تشکیل کارگروههای آموزشی منطبق بر برنامه مدون آموزشی ، شناسایی ظرفیتهای آموزشی منطقه ای بر اساس نیاز سنجی ، ترویج فرهنگ مهارت آموزی بر اساس مشارکتهای مردمی ، استفاده بهینه از منابع و طرح توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه ای از جمله مواردي بود که در اين نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این نشست رؤسای مراکز آموزشی ضمن ارائه گزارش عملکرد بخشهای مختلف در خصوص مسائل و مشکلات پیشه رو به بحث و تبادل نظر پرداختند و مسئولین ستادی در خصوص مباحث مطروحه به رؤسای مراکز پاسخ های لازم ارائه دادند.


نظر دهید