برگزاري كارگاه آموزشي مبارزه با مواد مخدردر شوط
كارگاه آموزشي يك روزه مبارزه با مواد مخدر در مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان شوط برگزار شد .
به گزارش روابط عمومي مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان شوط : حضرتقلي قاسملو سرپرست اين مركز مهارت آموزي با اعلام اين خبر افزود: اين كارگاه با هدف يافتن راهکارهاي علمي و عملي براي مقابله با اين معضل اجتماعي و دور کردن آحاد جامعه خصوصاً جوانان از گرايش به مواد خانمان سوز با همكاري اداره بهزيستي اين شهرستان در مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان برگزار شد.
در اين كارگاه آموزشي حسين نژاد كارشناس اداره بهزيستي شهرستان شوط طي سخناني به اهميت هوشياري همه اقشار جامعه به مشكلات و تبعات مصرف مواد مخدر اشاره نمود.
حسين نژاد در اين كارگاه آموزشي اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر نيازمند عزم و اراده جمعي است و بايد به عنوان فرهنگ در جامعه نهادينه شود.

نظر دهید