برگزاري گذر مهارت توسط مركز آموزش فني و حرفه اي خواهران اروميه
مركز آموزش فني و حرفه اي خواهران اروميه گذر مهارت را در رشته صنايع غذايي در سطح مدارس شهرستان برگزار نمود.
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي ، ژاله خليلي سرپرست مركز آموزش فني و حرفه اي خواهران اروميه ، هدف از برگزاری کارگاه گذر مهارتی در رشته صنايع غذايي را ترویج و تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی، توسعه فرهنگ مشاغل خانگی دانست.
خليلي افزود: برگزاری گذرهای مهارتی با اشاعه فرهنگ آموزش، تولید، بازاریابی و فروش در راستای حمایت از تولید ملی و کارآفرینی، توسعه فرهنگ مهارت و کارآفرینی جوانان و حمایت از آموزش های کپسولی و گذرمهارتی است.
گفتني است: طرح گذرمهارتی در سطح مدارس شهرستان اروميه در رشته صنايع غذايي به مناسبت طولاني ترين شب سال ( شب يلدا ) توسط مربيان مركز آموزش فني و حرفه اي خواهران اروميه برگزار گرديد.

نظر دهید