تقدیر فرماندار خوی ازرییس آموزش فني و حرفه اي شهرستان
معاون استاندار و فرماندار شهرستان خوي از رییس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان به خاطر اقدامات ارزشمند وی در حوزه صیانت حقوق شهروندی تقدير و تشكر نمود.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان خوي از رییس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان به خاطر اقدامات ارزشمند وی در حوزه صیانت حقوق شهروندی تقدير و تشكر نمود.
به گزارش روابط عمومی مركز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خوی ، سید محمد عابدی فرماندار خوی از رييس مركزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان به خاطر تلاش های ارزنده در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و ترویج و اشاعه عفاف و حجاب تقدير و تشكر نمود.
دربخشي از متن این لوح تقديرآمده است :
توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش بی دریغ انسان های خدوم و دلسوزی است که همواره پیشرفت و تعالی کشور را سرلوحه خود قرار داده و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ برای خویش میدانند.
اقدامات ارزشمند جنابعالی در حوزه صیانت شهرستان ،تاثیر بسزایی در تقویت صیانت از حقوق شهروندی و ترویج عفاف و حجاب داشته و افزایش رضایتمندی مردم و مسئولین نظام را فراهم نموده است.
بدین وسیله از تلاش صادقانه و بی شائبه شما در این خصوص قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج ) و تحت رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی) در دولت تدبیر و امید مسئلت دارم.
LatentStyleCount="371">


نظر دهید