دیدار مديركل آموزش فنی و حرفه ای آذربايجان غربي با سرپرست فرمانداری سردشت
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي با سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت ديدار و گفتگو كردند.
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي با سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت ديدار و گفتگو كردند.
به گزارش روابط عمومی اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي، لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در اين ديدار ضمن تقدیر از فعالیتها و تلاشهای اداره كل آمورش فنی و حرفه ای استان، بر نقش ارزنده آموزش هاي فني و حرفه اي در ایجاد فرصت های جدید اشتغال مولد و پایدار در شهرستان تأکید کرد.

وي افزود: پیشرفت علم و لزوم استفاده از تکنولوژی های جدید نیازمند نیروی کار ماهر و متخصص است. رمز موفقیت در دنیای امروز نیازمند نگاه مهارت محور به حوزه اشتغال است. ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در شهرستان، نیازمند برنامه ریزی های ویژه در حوزه مهارت آموزی است.
محمد سليم عباسي مديركل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربايجان غربي ضمن ارائه گزارش عملكرد این اداره کل با تأکید بر توسعه کیفیت مدار آموزش های مهارتی، یکی از رویکرد های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را آموزش های بازار محور و نیاز سنجی در حوزه هاي مختلف اجتماعی دانست و خواستار تعامل هرچه بیشتر با سایر دستگاهها اجرایی برای برگزاری این دوره ها شد.
عباسي گفت: مجموعه آموزش فنی و حرفه ای متشکل از افراد ماهر و دارای مهارت بوده و هدف اصلی آنها توانمندسازی و گسترش فرهنگ مهارت آموزی است و اساسیترین راه در مسیر تولید ملی و تحقق بهبود وضعیت معیشتی افراد جامعه را بر عهده دارد.

نظر دهید