به مناسبت هفته ملي مهارت صورت گرفت:
دیدار مديركل آموزش فنی و حرفه ای آذربايجان غربي با فرماندار چايپاره
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي با فرماندار شهرستان چايپاره ديدار و گفتگو كردند.
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي با فرماندار شهرستان چايپاره ديدار و گفتگو كردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربي، محمد سليم عباسي مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي با فرماندار شهرستان چايپاره ديدار و گفتگو كردند.
در اين ديدار علی محمدی ایروانلو فرماندار شهرستان گفت: توسعه ، ساماندهي و حمايت از مشاغل خانگي بستر مناسبي براي احياي ظرفيت نيروهاي مستعد جوياي کار فراهم مي کند.
وی گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه های یک کشور برای توسعه و پیشرفت است و آموزش های فنی و حرفه ای نیز از راهکارهایی است که نیروی انسانی را برای توسعه و پیشرفت کشور آماده و تجهیز می کند.
محمدی ایروانلو توسعه مشاغل خانگي را بستر اشتغال پايدار برشمرد و افزود: توسعه ساماندهي و حمايت از مشاغل خانگي بستر مناسبي براي احياي ظرفيت نيروهاي مستعد جوياي کار فراهم مي کند.
وي با توجه به فقدان فضاي اداري ، آموزشي در امر مهارت آموزي در شهرستان ، خواستار اعتبار لازم براي احداث و تجهيز مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان چايپاره شد.
در ادامه این نشست محمد سليم عباسي مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي ضمن ارائه گزارش عملكرد سه ماهه سالجاري در سخناني با اشاره به رویکرد جدید دولت به نظام ملی مهارت، توسعه آموزشهای مهارتي بازار محور به منظور ایجاد اشتغال مولد و پایدار را از ضروری ترین اقدامات آموزش فنی و حرفه ای برشمرد.
عباسي ارتقاء و توانمندسازی سرمایه های انسانی ،ایجاد فرصتهای جدید شغلی و ارتقای جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی را از برنامه های اساسی نظام مهارتي دانست.
وی اظهار امیدواری کرد با مساعدت ، همکاری و تعامل مسئولین سازمانی و استانی آموزشهاي فني و حرفه اي در جامعه نهادينه شود.

نظر دهید