در هفته ملی مهارت صورت گرفت:
دیدار کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای سردشت با امام جمعه شهرستان
جمعی از کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای سردشت با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
جمعی از کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای سردشت با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ، بمناسبت هفته ملی مهارت جمعی از کارکنان مركز آموزش فني و حرفه اي سردشت با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار ماموستا "محمد واوي" امام جمعه شهرستان سردشت با تأکید بر توسعه و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ، آموزش را زیر بنای توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هر جامعه برشمرد و بر بازسازی ، توسعه و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تأکید کرد.
گفتنی است : ماموستا "محمد واوي" در نماز جمعه شهرستان سردشت نقش آموزشهای فنی و حرفه ای در مهار بیکاری و ایجاد زمینه های اشتغال مولد و پایدار را تشریح و استفاده از ظرفیتهای موجود را راهکار مناسبی برای آموزش همه اقشار جامعه به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی دانست .

نظر دهید