رییس شــورای اسلامی شهر مهاباد انتصاب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایــجان غربی را تبريک گفت
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي ، حـــــــامد حیــــــــدری با صدور پيامي انتصاب محمد سليم عباسي را به سمت مدير كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي تبريك و تهنيت گفت.
در متن پیام رییس شورای شهرمهاباد آمده است:
برادر بزرگوار جناب آقای محمد ســلیم عباسی
با سلام و تحــیت الهی؛
انتخاب شایسته جنابعالی به ســمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی، سرچشمه ی زلال لطف حضرت دوست است که بسیار باعث مسرت و خوشنودی است، به گواهی آگاهی کمال خواهی و به پشتوانه ی آشنایی و دانایی شما نظر به اطمینان خاطر و اعتماد وافر نسبت به توانمندی های علمی و مدیریتی که محصول تدبیر مدبرانه و مدیریت کارگشایانه ی حضرتعالی است: این منصب خطیر را به محضر شریفتان تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
ضمن ادای احترام به این انتخاب ارزشمند، آمادگی خویش را برای هم فکری ، همراهی و پیشبرد اهداف والای توسعه دیارمان اعلام نموده و در جهت پیمودن مسیر رشد و بالندگی آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید.
از جهاندار جان آفرین جهانی مشحون عزت، عظمت،توفیق و موفقیت را برایتان مسالت می نمایم.
حامد حیـدری
٢٤ اردیبهشـــت ماە ١٣٩٩

نظر دهید