در ديدار با شهردار اروميه عنوان شد:
شهر الکترونیک بسترساز توسعه پایدار شهری
مدیر كل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي در ديدار با شهردار اروميه گفت: دستيابي به اهداف توسعه بدون تعريف و تبيين چارچوب و روش توسعه شهر الکترونيکي به عنوان يکي از مهمترين پيش نيازهاي آن ميسر نخواهد بود.
مدیر كل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي در ديدار با شهردار اروميه گفت: دستيابي به اهداف توسعه بدون تعريف و تبيين چارچوب و روش توسعه شهر الکترونيکي به عنوان يکي از مهمترين پيش نيازهاي آن ميسر نخواهد بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی، محمد سليم عباسي در ديدار با مجید آقازاده شهردار ارومیه با بيان اينكه شهر الکترونيکي يكي از نمودهاي پيشرفته توسعه فناوري ارتباطات و اطلاعات در عرصه اجتماعي، سياسي و اقتصادي است ، افزود: مديران کلانشهرها، شهر الکترونيکي را نه به عنوان هدف که ابزاري براي بهره مندي از روشهاي نوين تعاملي بين عناصر تاثيرگذار و تاثيرپذير اجتماع در بستر توسعه پايدار شهري مي دانند.
عباسي با اشاره به توسعه فناوري ارتباطات و اطلاعات در قالب شهر الکترونيکي، تحقق چشم انداز شهر هوشمند و تربیت شهروند الکترونیک را مستلزم استفاده از ظرفیتهای بالقوه آموزش هاي مهارتي براي شهروندان دانست.
در ادامه اين ديدار مجید آقازاده شهردار ارومیه نيز در سخناني ضمن تقدیر از تلاشهای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با تأکید برمهارت آموزی اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان جویای کار اظهار داشت: دستیابی به توسعه پایدار، اشتغال مولد، بهره وری بنگاههای اقتصادی و فناوری پیشرفته مستلزم توسعه منابع انسانی و ارتقاء سطح دانش و مهارت فنی و حرفه ای نیروی کار است.
شهردار ارومیه با بيان اينكه که اتاق فکر او "مردم "هستند از انعقاد تفاهم نامه اداره كل آموزش فنی و حرفهای آذربايجان غربي با شهرداري اروميه در راستاي توسعه زيرساخت هاي شهرالكترونيك براي توسعه پايدار شهري استقبال کرد.
گفتني است در اين ديدار عادل فتاحی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نيز حضور داشت.


نظر دهید