مجمع انتخابات مربیان و کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای آذربايجان غربي برگزار شد
مجمع انتخابات مربیان و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربايجان غربي برگزار شد.
مجمع انتخابات مربیان و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربايجان غربي برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربايجان غربي، محمد سليم عباسي مدير كل آموزش فني و حرفه اي اذربايجان غربي گفت: اهداف تشکیل مجمع مربیان و کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای، تشکیل تیم های کارشناسی، ایجاد زمینه مناسب برای استفاده از خرد جمعی، مشارکت فعال و تبادل تجربیات موثر مربیان و کارشناسان، استقرار نظام کارآمد، شناخت صحیح تنگناها و مشکلات و ارائه راهکارها برای اصلاح و توسعه آموزش های مهارتی، شناسایی موانع رشد، توسعه، چالش و خلاء های موجود در لایه های سازمان و ایجاد حس مسئولیت و افزایش اعتماد به نفس و انگیزه در سطح مربیان و کارشناسان، است.
عباسي افزود: مراكز آموزش فني و حرفه اي استان در 11 گروه نسبت به برگزاري انتخابات اقدام نمودند و 11 مجمع در سطح شهرستانهاي استان تشكيل گرديد كه از ميان آنها 22 مربي وكارشناس به اداره كل معرفي شدند و از اداره كل نيز 3 كارشناس انتخاب گرديدند.
وي ادامه داد : در انتخابات مجدد از بين 25 نفر ، محمود پسنديده بعنوان كارشناس و حسين اكبري به عنوان مربي انتخاب و به مجمع سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور معرفي شدند.


نظر دهید