به مناسبت 6 مرداد صورت گرفت:
مراسم تجليل از پيشكسوتان و كارآفرينان مهارت آموخته آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي
به مناسبت ششم مرداد روز ملي كارآفريني و ترويج آموزشهاي فني و حرفه اي مراسم تجليل از پيشكسوتان و كارآفرينان و نخبگان مهارتي اداره كل آموزش فني و حرفه اي اذربايجان غربي برگزار شد.
به مناسبت ششم مرداد روز ملي كارآفريني و ترويج آموزشهاي فني و حرفه اي مراسم تجليل از پيشكسوتان و كارآفرينان و نخبگان مهارتي اداره كل آموزش فني و حرفه اي اذربايجان غربي برگزار شد.
به گزارش روابط عمومـي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی، محمد سليم عباسي مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در اين آئين با اشاره تعدادي از بازنشستگان اداره كل گفت: بازنشستگی فصل نوینی از زندگـی است و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده های جدید است واظهار اميدواري كرد این دوران از پر بارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پيشكسوتان باشد.
عباسي در بخش ديگري از سخنانش افزود: آموزشهای فنی و حرفه ای با نگرش و رویکرد "کار محور" همسو با تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژیکی زمینه توسعه جوامع را فراهم می سازد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با تأکید بر نوآوری و خلاقیت فردی در حوزه آموزشهای نوین مهارتی تصریح کرد: با درایت وسخت کوشی همکاران در خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای ما شاهد رشد و شکوفایی مهارت آموزی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان هستيم.
گفتني است آئين تجليل از كارآفرينان مهارت آموخته هرس ال در هفته ملي مهارت با هدف بسترسازي براي حضور فعال كارآفرينان در فرآيند توسعه كارآفريني ، تشويق كارآفرينان به ايجاد و توسعه شغل پايدار، آينده نگر و آينده پژوه ، تقويت بخش خصوصي و در نتيجه افزايش بهره وري ، ترويج فرهنگ توليد ، خوداتكايي و از بين بردن فرهنگ مصرف گرايي و تقويت سرمايه هاي انساني به عنوان زير بناي رشد و توسعه اقتصادي كشور برگزار مي گردد.
در پايان اين آئين از بازنشستگان پيشكسوت و كارآفرينان مهارت آموخته اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان با اهداي هدايا و لوح تقدير تجليل به عمل آمد.


نظر دهید