شعار سال
پنجشنبه 04 تیر 1405
  • 1400/06/30 - 11:53
  • - تعداد بازدید: 413
  • - تعداد بازدیدکننده: 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مرکز مهارت آموزي بين كارگاهي تراکتورسازی اروميه افتتاح شد

مدير كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي از افتتاح مركز بین کارگاهی شركت تراكتور سازي اروميه خبر داد.

 


مدير كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي از افتتاح مركز بین کارگاهی شركت تراكتور سازي اروميه خبر داد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي ، در مراسم افتتاح اين مركز بين كارگاهي که با حضور عليرضا ملا محمدي زاده مدير كل منابع انسانی استانداری آذربایجان‌غربی، ابراهیم حق جو دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اروميه ، شرکت هلدینگ تراکتورسازی تبریز، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، محمد سليم عباسي گفت:  این مرکز در مرحله اول با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و هفتصد میلیون ریال که توسط شرکت تراکتور سازی اروميه تامین گردیده تجهیز و راه اندازی شده است و از ابتدای مهر ماه اقدام به پذیرش کارآموز و ارائه‌ی آموزش هاي مهارتي فني و حرفه اي خواهد نمود.


عباسی با اشاره به نقش مولفه آموزش در افزایش بهره‌وری، افتتاح مراکز جوار و بین کارگاهی را بازی برد برد بین بخشی ذکر کرد که در یک کلیت حافظ منافع عمومی است.


مرتضی مشکینی ، مدیرعامل شرکت تراکتور سازی ارومیه نیز با روایت پیشینه‌ای از فعالیت شرکت از آمادگی این مجموعه به منظور آموزش تراکتورداران سطح کشور به روش‌های حضوری، مکاتبه‌ای، مجازی و تلفیقی خبر داد. مشکینی با عنوان نمودن این نکته که افق‌های این شرکت رو به گسترش است، آموزش فنی و حرفه‌ای را تحقق شعار پشتیبانی ازتولید ذکر کرد.


گفتني است که به دنبال استقبال صنایع استان آذربایجان غربی از نهضت مهارت افزایی کارگران، شرکت تراکتورسازی ارومیه نیز که بصورت انحصاری در زمینه ساخت ، تولید و صادرات تراکتورهای باغی، کمرشکن و کوچک در سطح کشور فعالیت می‌کند، با امضای تفاهم نامه آموزشی و تجهیز و افتتاح مرکز بین کارگاهی به این نهضت پیوست.



 


 

  • گروه خبری : روابط عمومی
  • کد خبر : 86739
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
متن استاتیک شماره 10 موجود نیست
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین