نشست هم انديشي مدیران آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي شاهین دژ
نشست هم انديشي مدیران ، مؤسسان و مربیان آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي شهرستان شاهين دژ برگزار شد.
نشست هم انديشي مدیران ، مؤسسان و مربیان آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي شهرستان شاهين دژ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فنی و حرفه ای شاهین دژ ، به منظور بهره گیری از پتانسیل و توانمندیهای بخش خصوصی، توسعه اخلاق حرفهای در سطوح مدیریت آموزشگاهها و تعامل بیش از پیش مؤسسات کارآموزی آزاد نشست هم انديشي مدیران ، مؤسسان و مربیان آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي شهرستان شاهین دژ برگزار شد.
حسن ترابی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شاهین دژ در این جلسه با تاکید بر این مطلب که آموزشگاههای آزاد فنی و حرفهای باید به سمتی پیش بروند که در چارچوب قوانین و مقررات خود را به اثبات برسانند، گفت: آموزشگاههای آزاد فنی و حرفهای باید با احترام به قوانین، رعایت قانون را سرلوحه قرار دهند و از این طریق به سوی ایجاد فضای رقابتی سالم حرکت کنند.
ترابی افزود: آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای قابلیتها و پتانسیلهای قابل توجهی دارند که با همدلی و تعامل بین اعضا و رؤسای انجمنها و ایجاد همگرایی میتوانند منجر به ارتقاء بهرهوری و اثربخشی بیشتری شوند.
در این جلسه علی عبداله نژاد به عنوان مسئول جدید آموزشگاههای آزاد فني و حرفه اي مركز معرفی و از تلاشهای ناديا نوروزی تقدیر شد.

نظر دهید