نشست هم انديشي مركزآموزش فنی و حرفه ای مهاباد
نشست هم انديشي مركزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان مهاباد با حضور كليه كاركنان و مربيان در اين مركز آموزشي برگزار گردید.
به گزارش روابـط عـمومـی مرکز آمـوزش فـنی و حـرفه ای مهاباد ، محمد سليم عباسي رئيس اين مـركز آمـوزشي در این نشـست با اشاره به رسالت خطير سازمان در ارائه آموزش هاي غير رسمي به آحاد جامعه ، بر تـرویج و اشاعـه فـرهنگ مهـارت آمـوزی تأكيد نمود.
وي با اشاره به رويـكـرد نـويـن سازمان مبني بر تقاضا محوري گفت: اين مركز نيز آماده است در اين راستا آموزش هاي مهارتي مورد نظر را به جامعه هدف ارائه نمايد.
اجرای تفاهم نامه ها و قراردادهاي همكاري آموزشي با ارگانها و دستگاههاي دولتي و خصوصي ، مؤسسات آموزشي ، برگزاری دوره های تخصصی ، فعال نمودن کمیته ارزشیابی مرکز، اصناف و اهتمام جدی در ثبت نام و برگزاری آزمونهای سنجش و ارزشيابي مهارت و برگزاري سمينارهاي آموزشي و برپايي نمايشگاه ها از جمله اولويتهاي اين نسشت بود.

نظر دهید