پيام تقدير مدير كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي از حضور كاركنان در مراسم استقبال از رئيس جمهور
همكاران محترم اداره كل و مراكز آموزش فني و حرفه اي دارالفنون و خواهران اروميه
درود بر شما که رسم مهماننوازی و میزبانی را در استقبال پرشکوه از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید به نیکویی متجلی ساختید.
آفرین بر شما که در سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل صحنههایی از همدلی و همراهی مردم و خدمتگزاران صادق را به نمایش گذاشته و با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردید، مطمئناً این حضور شایسته انگیزههای خدمت را مضاعف کرده و زمینهساز شتاب بخشی به روند توسعه همهجانبه استان خواهد شد.
از كارآموزان ، مربيان ، كارشناسان ، رؤساي مراكز آموزشي و مسئولين ستادي ، مديران و مؤسسين آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي ، انجمن هاي آموزشگاههاي آزاد و جوانان حماسه ساز استان که حضور پرشورشان بار مسئولیت مسئولان استانی و کشوری را در برآوردن مطالبات به حق شان در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، اشتغال، ..... دوچندان کرده است ، تقدير و تشكر مي نمايم.
همچنين از همه همكاراني كه شبانه روز در تلاش بودند تا نمايشگاه توانمنديهاي اين اداره كل در زمينه هاي آموزشي منجر به توليد و اشتغال برپا گردد تا معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید كشور از آن بازدید نمايد تشكر نمايم.
امیدواریم در سایه توجهات الهی و حمایت های مردم همیشه در صحنه استان، برکات و دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید و در رأس آن جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران گشایشگر افق های جدید توسعه، پیشرفت و رونق اقتصادی و اشتغال در استان زرخیز آذربايجان غربي گردد.

نظر دهید