پيام مدير كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي به مناسبت هفته ملي مهارت
مدیرکل آموزش فنی و حرفهای آذربایجان غربی طی پیامی آغاز هفته ملی مهارت را تبریک گفت.
مدیرکل آموزش فنی و حرفهای آذربایجان غربی طی پیامی آغاز هفته ملی مهارت را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فنی و حرفه ای آذربايجان غربي ، محمدسلیم عباسی مدیرکل آموزش فنی و حرفهای آذربایجان غربی طی پیامی آغاز هفته ملی مهارت را به کلیه کارکنان، کارشناسان، مربیان و شرکای اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفهای تبریک گفت.
در متن اين پيام آمده است:
همکاران ، مدیران، مربیان، کارشناسان و همراهان عزیز و بزرگوار اداره كل آموزش فنی و حرفهای آذربايجان غربي، بي شک امروزه تلاش در عرصهی مهارت آموزی از اوجب واجباتی است که با توجه به نقش موثری که این آموزش ها در بازگشایی از گره کور ابر چالش بیکاری میتوانند داشته باشند، مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت است.
آغاز هفته ملی مهارت و پیشاپیش ششم مرداد ماه روز کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفهای را به شما سنگربانان نهضت مقدس مهارت آموزی تهنیت عرض نموده و موفقیت بیش از پیش را در این میدان برایتان آرزومندم.
پرورش و توانمندسازی جمعیت فعال کشور که به تبع آن میتواند رونق اقتصادی و جهش تولید را به دنبال داشته باشد با همت و تلاش شما زحمتکشان، شتاب مضاعف میگیرد، باشد که این تلاش در عرصه ملی و بین المللی استمرار داشته باشد و مهارت آموزی را به فرهنگ غالب اجتماع تبدیل کند، به امید آنروزی که زیر سایه پرچم همیشه در اهتزاز مهارت آموزی، بیکاری در ایران اسلامی ریشه کن شود.


نظر دهید