پیام تبریک مديركل آموزش فنی و حرفه ای آذربايجان غربي به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است. در مهر، تلاش و ممارست و تفکر دست به دست هم داده، گرد هم می آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه های علم باز نمایند.
به نام آنکه جان را فکرت آموخت
طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است. در مهر، تلاش و ممارست و تفکر دست به دست هم داده، گرد هم می آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه های علم باز نمایند.
باد پاییزی، عطر دل انگیزش را رهسپار دل های کودکان می کند تا همچون پرستو به سوی مدارس پرواز کنند و با هیاهوی دل نشین شان کلاس های درس را پر از شادی و نشاط کنند.
باور داریم که فرزندان این مرز و بوم را باید در مدرسه زندگی، مسلح به سلاحِ «علم توأم با اخلاق» و «مهارت» نماییم تا نتیجه آن باور به توانایی ها و شکوفایی استعدادها گردد.
در آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک این جشن بزرگ، فرصت را غنیمت شمرده، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از کارکنان شریف و متعهد مجموعه بزرگ فرهنگی استان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزشها و اخلاق، گامهای مؤثری بر می دارند، اعلام دارم.
تقارن ماه محرم و هفته ی دفاع مقدّس با بهاردانش، فرصتی باشد تا بتوانیم دانش آموزانی پاکدل و پاک طینت و مأنوس با فرهنگ ایثار و شهادت تربیت نماییم.
محسن مددي
مدير كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي

نظر دهید