شعار سال
یکشنبه 07 تیر 1405
  • 1394/11/22 - 15:12
  • - تعداد بازدید: 1317
  • - تعداد بازدیدکننده: 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیـام تشـکر مدير كل آموزش فنـي و حـرفـه اي آذربايجان غـربي از حضور مجموعه آموزش فني و حرفه اي استان در راهپیمایی 22 بهمن


مدير كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي در پيامي از حضور حماسی مجموعه اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي در یوم الله 22بهمن قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی،  محسن مددي در پيامي خطاب به مجموعه بزرگ آموزش فني و حرفه اي استان از حضور حماسي آنان در يوم الله 22 بهمن تقدير نمود.


در بخشي از اين پيام امده است:


مديران ، مربيان ، كارشناسان و مجموعه برزگ اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي ؛


برگزاری پرشور راهپیمایی 22بهمن امسال که در آن آحاد ملت عزیز ایران حضور داشتند به حق پیام بنیادین " همچنان ایستاده ایم" را از این خطه سرافراز از خاک میهن اسلامی به جهانیان رسانید؛ پیامی که دوستان انقلاب مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاد و بر اندام دشمنان ملت اصیل و بزرگ ایران، لرزه می اندازد.
  22 بهمن سرآغاز فصلی سرشار از عزت برای ملت تاریخ ساز ايران اسلامي است.


در بخش ديگري از اين پيام آمده است: بر خود واجب دانستم از حضور آگاهانه و پرشور شما همكاران ارجمند كه با نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت ، همسو با مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشكر نمایم.


  • گروه خبری : روابط عمومی
  • کد خبر : 52321
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
متن استاتیک شماره 10 موجود نیست
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین