پیـام تشـکر مدير كل آموزش فنـي و حـرفـه اي آذربايجان غـربي از حضور مجموعه آموزش فني و حرفه اي استان در راهپیمایی 22 بهمن
مدير كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي در پيامي از حضور حماسی مجموعه اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي در یوم الله 22بهمن قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی،محسن مددي در پيامي خطاب به مجموعه بزرگ آموزش فني و حرفه اي استان از حضور حماسي آنان در يوم الله 22 بهمن تقدير نمود.
در بخشي از اين پيام امده است:
مديران ، مربيان ، كارشناسان و مجموعه برزگ اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي ؛
برگزاری پرشور راهپیمایی 22بهمن امسال که در آن آحاد ملت عزیز ایران حضور داشتند به حق پیام بنیادین " همچنان ایستاده ایم" را از این خطه سرافراز از خاک میهن اسلامی به جهانیان رسانید؛ پیامی که دوستان انقلاب مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاد و بر اندام دشمنان ملت اصیل و بزرگ ایران، لرزه می اندازد. 22 بهمن سرآغاز فصلی سرشار از عزت برای ملت تاریخ ساز ايران اسلامي است.
در بخش ديگري از اين پيام آمده است: بر خود واجب دانستم از حضور آگاهانه و پرشور شما همكاران ارجمند كه با نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت ، همسو با مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشكر نمایم.
نظر دهید